Sider

mandag den 21. februar 2011

Projekter

Her er lidt af de seneste mdrs. projekter, som har været lidt påvirket af, at jeg har været lidt energiforladt og travlt optaget af både graviditet og arbejde :)
Prøvede at designe min egen sut, men endte med en lidt anderledes grøn svamp, haha
Har fundet en opskrift på nettet istedet, så vi kan pynte dåbsbordet med små hæklede sutter til den tid.
Cupcake til mormor fra nissen
Diverse fra nissen, inde i pakken er en rød fluesvamp
det hele bragte vist lykke :o)

Denne elefant har været undervejs, siden den positive test, men i opskriften er øjnene af plastik og det er jeg ikke så vild med, når det er til min baby, så jeg overvejer stadig, hvad jeg så skal gøre. Hækle/sy nogle? Regner med at få lidt inspiration rundt omkring på nettet :)

Elefantopskriften findes lige her
Juletingene er opskrifter fra diverse blade
og cupcaken er fra nettet, skal bare lige finde linket igen :)
Gad vide hvordan man laver de der smarte link, så man ikke behøver glo på hele adressen??
 Det må undersøges...
EDIT:   Og så fandt jeg ud af det.... Weeeee, det ser meget bedre ud :)

Vil du lære det? Så kig lige her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails