Sider

søndag den 30. august 2009

At leve i nuet

Ja det kan jeg ikke - ville ønske at jeg kunne. Har altid forestillet mig, at det var noget af det fedeste. Bare at leve og nyde livet LIGE nu, på godt og ondt...

Men jeg spekulerer altid over fortiden og det føles som jeg altid venter på noget. Og bruger alt min energi på det... Og det er jo dumt.. Men dumme vaner er jo svære at slippe.

Hvis jeg skal kigge på nuet lige nu... ja så har jeg endnu engang den dumme følelse i kroppen af, at en forkølelse eller influenza er på vej... suk suk.. Der bliver monstertravlt på arbejde og sygdom er bare det sidste jeg har brug for lige nu. Er nødt til at være max frisk i hovedet for at overleve på jobbet..
Og vejret det næste stykke tid hjælper ikke på en evt. forkølelse.. 20° i morgen, 28° tirsdag og så 20° resten af ugen.. Vil hellere have koldt end varmt dog - kan slet ikke klare varmen..

Ok - indrømmet... er i et helvedes humør i dag, øv øv...


/ziva

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails