Sider

fredag den 22. juni 2012

Snegle og sommerfugle

De der 2 snegle, som jeg legede Kirsten Giftekniv med var sørme stadig i gang dagen efter!...



Fandt så 2 andre vinbjergsnegle, som jeg satte sammen med dem og endnu en dag efter havde den ene skiftet partner og var godt i gang igen... jo jo - vi håber på babysnegle senere på året!

Udover at fejre lillebror og hækle bolde og dyr, så har jeg også fået lavet en lille portion sommerfugle

Opskriften er fundet HER   De er superhurtige at lave, når man først har fattet opskriften... Må indrømme, at det tog 4 forsøg før det lykkedes mig at knække koden.. Jeg gemmer mig bag barselhjerne!!

Hvilken desværre er slut lige om lidt.. På mandag er det tilbage til arbejdet og HOLD DA OP, hvor har jeg bare ikke lyst... Det er den direkte rute til stress og udmattelse..suk...
Desuden har de lavet alt om, så jeg kommer tilbage helt clueless udover alt det jeg har glemt på et helt år.. Dobbelt suk..
Er ret sikker på, at alt kreativt arbejde og fritid blir kraftigt reduceret i de følgende uger.. Der er LÆNGE til august.. Tænk at man ligefrem glæder sig til sommeren er forbi.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails