Sider

lørdag den 26. juli 2014

En elefant......

Intet er så skidt, at det ikke er godt for noget. Sikke noget pjat... Nå men jeg bruger hækling som afslapning, terapi og hygge. I øjeblikket hvor jeg er sygemeldt, nervøs for fremtiden og generelt bare utilpas, der hjælper min hæklenål mig rigtig meget. Når jeg sidder med den, kan jeg slappe af i kroppen og ikke mindst i hovedet.
Og selvom der er tankemylder oppe i mit hoved hele tiden, har jeg fået lavet lidt de sidste par mdr.

I øjeblikket arbejder jeg på, at få lavet et par UFO'er færdige, for det er så tilfredsstillende.
Desværre har jeg en frygtelig vane med at starte på nye ting hele tiden :) Der er jo så meget derude i blogland, der bare står og lokker hele tiden.

Men lidt kan jeg da fremvise :

Denne elefant er rigtig populær på de Facebook sider jeg er medlem af Hækle, hækle, hækle og andre hæklerier og Hæklepinden
Jeg fandt oprindelig opskriften hos den fantastiske Stephanie, som har bloggen Allaboutami.
Opskriften er dog senere blevet oversat til dansk hos LITYFA




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails