Sider

mandag den 12. juli 2010

Pyyyyyh for en mandag/Hedebølge

Havde virkelig gruet for denne dag.. Over 30° og så på arbejde? Og så en mandag, hvor der er allermest travlt på arbejdet... Efter 2 tropenætter... Hedebølgen har gjort sit indtog.

Heldigvis var der ikke så meget arbejde, som der plejer. Og efter en varm morgen begyndte det at lufte lidt, pyha... Var lige ved at være bange for at jeg ville misbruge ventilatoren alt for meget...
Har dog haft morderligt ondt i maven i dag og det gjorde ikke ligefrem arbejdsdagen nemmere at min tendinitis i foden er vendt tilbage.. av av kroppen er i oprør...

Dagens glædelige begivenheder : mine forældre har 35 års bryllupsdag!!! og min søde veninde har fødselsdag. Håber vi kommer til at fejre begge parter senere på sommeren. :)

I morgen har de kloge vejrguder lovet 19-21° og både mig og min krop ser frem til det med længsel... Er virkelig dårlig til at svede... :S

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails