Sider

mandag den 13. september 2010

Når kameraet er mere kreativt end mig - SKØNT




Jeg har jo fået min lækre Canon 550D her i sommer og det er bare fedt, men også meget stort at have med alle vegne.... Så da mit lille blå og meget trofaste Olympus digicam. ikke længere kan zoome, fik jeg overtalt kæresten til at vi skulle have en lille ny! ;o)
Fandt et lille billigt Olympus i Bilka og havde ikke de store forventninger til det, bare det kunne tage ok hverdagsbilleder, når det blev revet op af tasken.

Ok - indrømmet - jeg har ikke helt fået det til at tage gode billeder endnu, men det er nok ikke kameraets skyld... host host...

MEN det kan det sjoveste trick! Sjovt nok hedder programmet Magi i menuen :D
Det tager ikke kun billeder, det tager TEGNINGER!

Se selv!!

Zivaen herself - med håndklæde om håret :o)

Vores stue en dejlig søndag morgen :)

Jamen kan man lige se mulighederne for sig? Et hurtigt print og lidt farvelade og vupti så har man et mesterværk ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails