Sider

onsdag den 16. februar 2011

180° til lykken

Man kan gå og have de bedste intentioner om at blogge og for en begynder syntes jeg faktisk det gik ret godt - jeg fik nemlig blogget regelmæssigt, på trods af træthed og arbejde og andre forstyrrende objekter i mit liv :)

Det er nu 4 mdr. siden af jeg sidst lavede et indlæg og det var jo slet ikke meningen, at det skulle gå helt i stå......

Meeeen der er en ganske god og ikke mindst fantastisk grund.

Et par dage efter sidste indlæg opdagede jeg, at jeg var GRAVID!?!?!? Mig? gravid igen??? Efter 4 års kamp, tuderi, håbløshed, smerte, mere tuderi og sorg, sorg, sorg, så er det rent faktisk lykkedes os, at lave en lille baby, helt uden hormoner og indsprøjtninger og skanninger og alt det opslidende, som vi var igennem flere gange uden resultat.

Selvfølgelig er det ikke derfor, at jeg ikke skrev flere indlæg, men 14 dage efter den positive test ramte kvalmen mig - lige midt i den kommende storebrors 7 års fødselsdag med 7 vilde drengekammerater på besøg... SLAM sagde det bare og efterfølgende endte det med 4 ugers sygemelding, hvor jeg bare lå herhjemme og led.

Samtidig turde jeg ikke offentliggøre det nogle steder, ikke engang her, selvom jeg er ret sikker på, at ingen læser med endnu.

Tiden er gået med nervepirrende ting, som :

*Tryghedsskanning i uge 7, som sørme viste at der var gevinst :O)
*Nakkefoldsskanning, som gav et flot tal 5572!!!
*Kønsskanning, som fortalte os og storebror, at der ligger en bitte lillebror derinde
*MD-skanning, som fremviste os en sund og dejlig lillebror, der vokser som han skal og nu endelig er begyndt at sparke til sin mor og gøre opmærksom på sig selv :)

Alle er glade, ikke mindst den kommende storebror.. Det er helt klart mere hans baby end det er vores :)


Så nu er bloggen åben igen.... og jeg håber det går bedre med at skrive regelmæssigt.

Min store plan er jo, at når jeg om 2 mdr. går på barsel (JUBIIII) så kan jeg blive blog-mor med meget mere tid ;) Husker i hvert fald min sidste barsel, som nærmest foregik foran computeren hver aften/nat... Men det er jo også små 7 år siden, så vi må se, hvor meget lillebror lader mig sidde her. Men han er jo barn af computer-forældre, så det kommer vel ind med modermælken ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails