Sider

fredag den 25. februar 2011

Overarbejde, plukveer og lugten af gylle...

Ja sådan ca. kan min uge beskrives... Overarbejde, der resulterede i de første rigtige plukveer, som varede hele eftermiddagen og aftenen og først forsvandt da jeg kom under dynen og kunne sove det væk...

Og så har bonden kørt gylle ud i denne uge. I den forbindelse vil jeg gerne stemme for, at man kun kører gylle ud om vinteren - det er så meget mere næsevenligt end på en varm sommerdag....

Sørger for at aflaste hver dag i lænestolen, lige efter arbejde med hækling og Landsbyhospitalet :o)
Hækler svampe - mest fordi de er nemme at gå til og så fordi jeg håber at få brugt dem til noget.
I første omgang, vil jeg gerne have en god bunke til at binde på gaver og lign. som pynt.


Opskriften  findes lige her fra den dygtige Tusindfryd


Og så lykkedes det mig også, at færdiggøre min elefant i denne uge, langt om længe. Sønnen var dog ikke sen til at forklare mig, at en elefant ikke har en lang hale eller museører...
Nu må vi se om lillebror kan lide den, når han kommer ud til sommer :o)
Endte forresten med at sy øjnene med sort garn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails