Sider

fredag den 10. juni 2011

Mens vi venter...


Er blevet forvist til computerrummet med lukket dør, mens sønnen laver fødselsdagsgaver til sin mor, som i morgen runder de 30 år!
Jeps, så nåede man så langt :)
Det er nu ikke helt tosset, at være lukket inde alene lidt - er nemlig ret blæst i hjernen nu...
Jeg har ventet og ikke mindst gruet for denne dag i lang tid - ikke fordi jeg fylder 30 i morgen, men fordi i dag har vi været på sygehuset for at planlægge fødslen af lillebror og jeg fik sørme mit planlagte kejsersnit, som ønsket.
Lægen ville ellers gerne have givet mig sin salgstale, for en alm. fødsel,  når jeg var blevet skannet... Men skanningen viste, at lillebror vejer 4000 g og med 2,5 uge til termin, kan han blive MEGET større...
Så lægen mente, at vi skulle skilles som venner og så fik jeg altså bare mit kejsersnit.

Så mandag den 20. juni bliver jeg mor for 2. gang til en dejlig dreng :)
Og skulle han komme lidt tidligere skynder de sig, at lave akut kejsersnit.. Den læge skal så meget med i min aftenbøn i aften ;)

Jeg ville så gerne blive mor igen inden jeg fyldte 30 og det nåede jeg næsten.. Pyt med de få dage :) Er bare så superglad for, at jeg er gravid og snart får lov til at holde lillebror i armene.. Hold kæft hvor jeg glæder mig nu...!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails