Sider

fredag den 3. juni 2011

Sommertid :)

Sidste weekend fik vi klaret konfirmaltion hos svigerfamilien lørdag, forårshygge i skolen søndag og så lige forældremøde mandag. Hold op vi var trætte og sønnike klagede over, at han slet ikke havde weekend.

Derfor er det bare HURRA for hele 4 fridage i denne uge.. Dog mest ham og jeg, da farmand har en masse vagter, men vi ser ham da indimellem. Hellere at han er på arbejde nu, så han i stedet er hjemme så meget som muligt, når lillebror kigger ud til os.
Sønnike er dog lidt farsyg i disse dage, så i morgen skal de 2 i biografen og se Arthur 3 og de glæder sig :)
Tykke mor bliver hjemme og bliver lidt tykkere... Hmmm måske man skulle bestille lidt bioslik med hjem....

Jeg har dog mest tilbragt de sidste 2 dage alene i solen, da mormor og morfar har taget barnebarnet med i sommerhus. Sommeren har jo virkelig ramt os!! fantastisk... så længe man ikke skal nogle steder. For med tyk mave og øget svedtendens (konstant) er varmen ikke ligefrem min ven.
Var til jordemor i onsdags og bagefter på besøg på arbejdet og selvom det var ugens køligste dag på ca. 18° fik jeg brug for både skiftebluse og trusser... Vandet drev simpelthen af mig... Pheww...
Lillebror blev skønnet til 3400 g, så det er virkelig en basse der ligger derinde og hygger sig. Maveomfanget er nået til 114 cm og vægten sagde i morges 81,8. Vi vokser gør vi :)

Hver dag vasker jeg alt i vasketøjsbunken, for at have det så meget i bund jeg kan, hvis lillebror pludselig kommer. Det er nervepirrende at man ikke ved noget med sikkerhed...
Men alt er efterhånden klar til ham, både seng, tøj og udstyr.. Nu mangler vi så bare at mor bliver klar.. hmm

Lillebrors flagranke, der hænger over hans tremmeseng

Flagranken kan downloades fra Kreative omgivelser og tak for det! :) Bogstaverne har jeg bare lavet i Word og limet på :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails