Sider

søndag den 27. september 2015

Måge sjalet er godt på vej

Det skrider fremad med mit seagull sjal - det er dejligt afslappende og nemt at arbejde med.  jeg kom ud i lidt problemer, da jeg jo bruger Signe garn og nål nr 4, så jeg ramte hurtigt den rigtige bredde, men var langt fra den ønskede længde.

Jeg valgte så at gøre den lidt bredere og så håber jeg at det får en god længde alligevel, men indtil videre ser det ok ud :)
Andre med samme problem har valgt at lave et par rækker uden udtagninger, så det blev længere på den måde -  altså inden selve "knækket" på midten. Det kunne jeg godt forestille mig at gøre en anden gang.

Og hvis jeg regner med at bruge ca. 4 nøgler i alt, så har jeg brugt 20 kr på det ;)


1 kommentar:

  1. Godt nytår!
    Det ser smukt ud, jeg glæder mig til at se det færdige resultat:-)
    Fortsat god håndarbejds fornøjelse :-)

    SvarSlet

Related Posts with Thumbnails