Sider

tirsdag den 8. september 2015

To-do/Ta-da - klart jeg gerne vil være med :)



Herude i blogland er der startet en lille event, som bliver kaldt To-do/Ta-da, for at sparke lidt liv i blogland.

Og måske det kan være med til at sparke mig lidt mere i gang?

I hvert fald melder jeg mig til - så må vi se hvor meget jeg egentlig når i september ;)

Smut forbi Boldreel og se hele listen af bloggere, der er tilmeldt denne To-do - event :)

To-Do
  • en hæklet minecrafthue til ældstesønnen - er i fuld gang (den driller!!)
  • en hæklet Angry bird hue til yngstemanden
  • hæklet S - bogstav   Tjek 2/9 
  • hæklet pung med bøjle    Tjek 7/9
  • en C2C pude, som egentlig er en U.F.O
  • desuden en lang liste af U.F.O er
  • få shinet bloggen lidt op (dvs. lære at bruge den)
  • få lært at tage gode billeder til bloggen....


  •   lader lige lidt plads stå til de ekstra ting, jeg helt sikkert finder på løbende ;)

Min "rigtige" To-do liste er MEGET længere, men temmelig urealistisk, så jeg begrænser mig lidt her i håb om at forventningerne lever op til det lave energiniveau jeg kæmper med :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails