Sider

fredag den 20. maj 2011

Babyblues

Så får jeg endelig taget mig sammen til at skrive lidt igen - som altid mister jeg alt lyst og energi til at skrive, når jeg er mentalt presset. Og det er jeg altså fordi fødslen nærmer sig og jeg er nervøs og ikke ved om jeg får lov til at få mit kejsersnit... Øv at jeg altid skal bekymre mig, men sådan er det nu engang... Vi må se hvad der kommer til at ske.


Ellers har jeg brugt tiden til at gøre klar til lillebror - vasket hans tøj, dyner, tæpper, samlet tremmeseng osv. Det er nu superhyggeligt at pusle med :)

Men kroppen er blevet meget mere træt og besværet i takt med at maven og lillebror vokser... Vægten har sneget sig op på 79,7 kg i dag og maveomfanget siger 111 cm... Jaja, det er stadig intet i forhold til hvor stor jeg blev med storebror og nu er jeg endda 34+6 i dag, så måske bliver jeg rent faktisk mindre denne gang!?!

Uanset hvad, så trives lillebror derinde og er MEGET aktiv :) Jeg blev skannet da jeg var 32+6 og da blev han skønnet til at veje ca. 2200 g, så det er også en stor basse, der ligger og hygger sig derinde :)

Jeg lærer aldrig at forstå dem der lige pludselig føder uden at vide, at de var gravide.... altså det ville aldrig kunne lade sig gøre for mig :)

                                                                    34+0 d. 14.5.2011




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails